|
|||
|
|
||
úřední deska > oznámení > archiv zpráv rok 2012 |
|||
Rychlá navigace ve zprávách - úřední deska > oznámení > archiv >>archiv zpráv rok 2008 - 2011 ARCHIV ZPRÁV rok 2012 27.12.2012 OZNÁMENÍ O DOBĚ A MÍSTĚ KONÁNÍ I. KOLA VOLBY PREZIDENTA ČR
18.12.2012
Volba prezidenta České
republiky konaná ve dnech 11. a 12. ledna 2013 První zasedání se uskuteční dne 20.12.2012 v 18:00 hod v budově Obecního úřadu ve Vrátkově
10.12.2012 DNE 17.12.2012 OD 18.00 SE KONÁ VEŘEJNÉ ZASEDÁNÍ ZASTUPITELSTVA OBCE VRÁTKOV NA OBECNÍM ÚŘADĚ
27.11.2012 Informace o počtu a sídlech volebních okrsků
20.11.2012 Návrh rozpočtu roku 2013 svazku obcí NYKO, jehož je Obec Vrátkov členem
6.11.2012 DNE 12.11.2012 OD 18.00 SE KONÁ VEŘEJNÉ ZASEDÁNÍ ZASTUPITELSTVA OBCE VRÁTKOV NA OBECNÍM ÚŘADĚ
30.10.2012 Zápis z dodatečného otevření došlé nabídky ve výběrovém řízení Projekční a inženýrské práce – Vrátkov, vodovodní řad západ >>Zápis z dodatečného otevření došlé nabídky ve výběrovém řízení
24.10.2012 Vyhodnocení výběrového řízení Projekční a inženýrské práce – Vrátkov, vodovodní řad západ >>ZÁPIS z otevírání obálek ve výběrovém řízení
18.10.2012
Závě >>Závěr zjišťovacího řízení ZDE
16.10.2012 ODEČET ELEKTROMĚRŮ VE VRÁTKOVĚ proběhne v týdnu od 22.10.2012 do 28.10.2012 Stav elektroměru můžete zanechat na viditelném místě
16.10.2012 Dne 20.10.2012 bude v obci Vrátkov provedena vakcinace psů proti vzteklině v době od 11,00 do 12,00 u obecního úřadu MVDr. Stanislav Chrpa
14.10.2012 Volby do Zastupitelstva Středočeského kraje konané 12.10. – 13.10. 2012>>Výsledky hlasování v obci Vrátkov ZDE
25.9.2012 OZNÁMENÍ O DOBĚ A MÍSTĚ KONÁNÍ VOLEB Volby do Zastupitelstva Středočeského kraje 23.9.2012 Výběrové řízení na Projekční a inženýrské práce – Vrátkov, vodovodní řad západ >>Výzva více zájemcům o veřejnou zakázku k podání nabídky Vyhodnocení výběrového řízení Vloženo 24.10.2012 - >>ZÁPIS z otevírání obálek ve výběrovém řízení Vloženo 30.10.2012 - >>Zápis z dodatečného otevření došlé nabídky ve výběrovém řízení
18.9.2012 Svoz nebezpečného odpadu se uskuteční v sobotu 6. října 2012 v 8:50 – 9:05 na návsi před obecním úřadem Odpad musí být předán od občanů přímo posádce (z ruky do ruky), nikoli hromaděn na sběrných místech. Pokud se tak nestane, posádka nemá povinnost nahromaděný odpad převzít.
13.8.2012 Rozhodnutí - Uzavírka silnice č. II/113
7.8.2012 DNE 13.8.2012 OD 18.00 SE KONÁ VEŘEJNÉ ZASEDÁNÍ ZASTUPITELSTVA OBCE VRÁTKOV NA OBECNÍM ÚŘADĚ
16.7.2012 Chodník – výběrové řízení na dodavatele stavebních prací
27.6.2012 Chodník – výběrové řízení na dodavatele stavebních prací
>>Výzva
veřejná soutěž
20.6.2012
5.6.2012 DNE 11.6.2012 OD 18.00 SE KONÁ VEŘEJNÉ ZASEDÁNÍ ZASTUPITELSTVA OBCE VRÁTKOV NA OBECNÍM ÚŘADĚ 5.6.2012 Úplný rozbor pitné vody - vodovod Vrátkov
18.5.2012 Vyhodnocení dotazníku „Dokončení vodovodu ve Vrátkově“
6.4.2012 Svoz nebezpečného odpadu se uskuteční dne 14. 4. 2012 v 8:50 – 9:05 na návsi před obecním úřadem Odpad musí být předán od občanů přímo posádce (z ruky do ruky), nikoli hromaděn na sběrných místech
26.3.2012
26.3.2012 Inventarizační zpráva rok 2011
19.3.2012 DNE 26.3.2012 OD 18.00 SE KONÁ VEŘEJNÉ ZASEDÁNÍ ZASTUPITELSTVA OBCE VRÁTKOV NA OBECNÍM ÚŘADĚ
14.3.2012 Dotazník pro obyvatele lokalit, kde dosud není zaveden vodovod
14.1.2012 Kalkulace vodného pro rok 2012 s účinností od 1.1.2012
2.1.2012 DNE 9.1.2012 OD 18.00 SE KONÁ VEŘEJNÉ ZASEDÁNÍ ZASTUPITELSTVA OBCE VRÁTKOV NA OBECNÍM ÚŘADĚ
Důležitá zpráva Rekonstrukce cesty “K Pískovně” – omezení provozu:
Rekonstrukce polní cesty “K Pískovně” bude zahájena ve 49. týdnu, t.j. od 5. 12. 2011. Jedná se o rozšíření a zpevnění cesty štěrkem v úseku od trafa u paní Svojšové ke křižovatce u Hamouzových. Výběrové řízení vyhrála firma Silmex. Stavbu bude řídit stavbyvedoucí pan Hlaváček, tel.: 602170390. Práce budou probíhat s ohledem na zimní počasí. Může se stát, že v případě silných mrazů, nebo sněžení budou práce přerušeny a pokračovat se bude až počasí dovolí. Práce omezí provoz v této lokalitě. S prováděcí firmou bylo dohodnuto, že provoz mohou omezit v pracovní dny od 8:00 do 15:00. To znamená, že by mělo být umožněno ráno auty vyjet a večer se vrátit. Pokud můžete, informujte prosím své sousedy. Služební telefon OÚ mám 725 021 069. V. Pažout, starosta
|
|||